Bokning & Passagesystem

Bokning & Passagesystem

Här har vi samlat all information kring vårt passagesystem. Sedan Januari 2024 sköter SafeTeam kortläsare, dörrstyrning och porttelefoner. Systemet som föreningen använder heter Axema Vaka.


Du hittar information för de olika delarna i underrubriken ovan.


  • I Onlinebokning finner du all info för bokning våra gemensamma utrymmen via internet.
  • I Porttelefon finner du all info om våra porttelefoner, t.ex. att kunna fjärröppna dörren vid besök eller frågor om din tagg.
  • I Taggar finner du all info hur din tagg fungerar, vilka portar som du har tillgång till och hur du blockerar en borttappad tagg, och beställer en ny.



Kontakt

För frågor gällande borttappade taggar, onlinebokning eller namnet i porttelefonen går det bra att kontakta styrelsens Sekreterare eller Studieorganisatör.


Vi har ett jouravtal med SafeTeam där de säkerställer passagesystemets funktion och sköter service på anläggningen. Om en kortläsare inte lyser upp vid försök till inpassering och/eller hårdvaran gått sönder går det bra att kontakta SafeTeam för felanmälan via:


  • Tel.nr: 040-97 00 35
  • Email: info@safeteam.com.